Har varit frånvarande ett tag. Min älskade...

img_1820 (MMS)

Har varit frånvarande ett tag. Min älskade terrorist kastade min telefon i toaletten och den har därför inte varit i bruk sedan dess. Ska lämna in den men har inte kommit så långt än. Tillsvidare använder jag bara jobbtelefonen och den har inte varit kopplad till bloggen. Nu är den det och jag sätter igång igen. Det önskades att jag skrev ut var kläder jag har kommer ifrån så att folk kan gå lite information. Jag tänkte ladda upp lite outfits bilder från tiden jag har varit borta trots att det inte är något märkvärdigt jag har på mig. Kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0