Fredagarnas blotta minne.

Jag minns fredagarna när jag var mindre, allt handlade om att ta det lugnt och ha det gott.
Kött, kroketter och bearnaisesås.
Det var då vi var samlade hela familjen och spenderade kvällen med tv-tittande.
Chips och cocacola.
Allt var så okomplicerat, iaf så som jag minns det.
Bollibompa för hela slanten.
Det saknas, men kommer strax tillbaka.

Det är upp till mig att få in fredagarna i familjen igen, i min alldeles egna familj.
Jag, Matsen och lill Alien.
Tillsammans ska vi få tillbaka de underbara familje-fredagarna på schemat.
Familytime är guld värt.


Kommentarer
Postat av: Adela

Du är tamejfan bäst. Jag är så jävla stolt över att jag kan räkna in dig som en av mina vänner, en av de som jag har känt längst av alla. Jag tvekar inte en sekund på att du kommer bli en av världens bästa mammor. Att bli en bra mamma sitter inte i åldern, det sitter i karaktären. Alla som tror ngt annat kommer få se. Pussar o kärlek till dig vännen

2007-09-01 @ 19:22:52
Postat av: Hannah

Du måste lära knodden att ha en ordentlig filmkväll också. Nachos, läsk, choklad, chips och världens billigaste high-school film!!

2007-09-02 @ 19:58:14
Postat av: Nickie

gud vilken underbart söt dotter du har! :)

2008-02-09 @ 22:00:13
URL: http://nickie12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0