Höst is in the air.

Det regnar, det blåser och det är kallt, ändå skiner solens strålar igenom ibland och värmer upp rosiga kinder.
Hur kan något som brukar vara så tråkigt vara så fruktansvärt härligt.?
Välkommen hösten! Hoppas att du är här för att stanna, iaf ett tag tills vintern kommer hit, den underbara vita årstiden.
Jag måste ha blivit heltokig, antagligen bara dessa gravidhormoner som alla skyller på. Som gör en förut normal kvinna helknasig.

Jag börjar bli lite nervös fast jag kan fortfarande inte förstå att det händer. Alien ska ut, ut ska den ifrån mig också. Läskigt.
Jag ska bli lillmammut, mamma till min alldeles egna alien.
Läskigt.
Fast egentligen är det inte så läskigt, men det är bara för att jag inte har förstått något än.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer vi världens bästa mamma Nikki <3

2007-08-30 @ 20:04:41
URL: http://emommomas.blogg.se
Postat av: Jannike

usch vad jag hatar det uttrycket: de e hormonerna.. :P

2007-09-01 @ 15:36:01
Postat av: Agnes

Håller helt med EMma, du kommer lätt bli världens bästa mamma ^_^

2007-09-02 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0