Dalarna.

Igår kom vi hem ifrån dalarna, vi var uppe och hälsade på Mats släkten och lite andra typer. Det var första gången vi var iväg och sov borta med Tindra, är nog inte något jag har lust att göra snart igen. Självklart var det roligt att vara där uppe men jag tycker att dte var lite jobbigt att åka bort med Tindra liten. Man känner sig lite vilse, man hamnar i en helt annan miljö än den man är van vid.
Konstiga känslor
Mycket människor var det också man skulle träffa och alla ville klämma på sötnosen. Tindra tyckte nog också att det har varit lite jobbigt med så många okända människor, hon har blivit lite grinigare så det är skönt för oss alla att vi är hemma igen och kan ta det lugnt.
Måste tacka också för alla presenter vi har fått!

Imorgon är det nyårsafton och det ska bli en skönt liten kväll med en lugn middag hos stormammuten, En riktigt nyår med fest, ja det får bli en annan gång! Ärligt talat är det skönt att ha en bra orsak till att ta det lugnt och bara vara. Känns som om att man oftast överplanerar och aldrig blir det som man har önskat, men nu har jag inga som helst förväntningar. Vi ska helt enkelt bara ta det som det kommer.


Som en liten off-topic sak här nere tänkte jag faktiskt fråga er läsare om vad ni skulle tycka vara intressant att jag skriver om. Det är bara att lägga in en liten kommentar med en önskan så ska jag se vad jag kan göra.
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0