Praktbebis.

Jag vet att jag har en del andra unga mammor som läser min blogg. Ni fick säkert som jag höra under graviditeten hur jobbigt det är med en liten, sömnlösa nätter och skrikiga dagar. Nu tvivlar jag inte på att detta är en verklighet för vissa, unga som gamla. Jag måste däremot skryta om min lilla praktbebis.
Hon är bäst
Hon började sitt liv här på jorden genom att vara bäst på "suga tutte". Inte fanns det några tvivel i amningen, inte ens när hon fick jätte mycket gaser i magen och kunde knappt äta, hon kämpade på. Det är sällan jag hör min lilla älskling skrika av förbannelse, hon har sina små speciella läten istället då hon säger till om hon har tråkigt eller om hon är hungrig. Oftast är det väldigt lät att veta vad hon vill.
Man kan nästan säga att hon pratar
Detta stämmer säkert in på många små men jag måste ändå skryta, för jag är så stolt. Anledningen till detta inlägg är att min lilla Tindra 6,5 vecka gammal precis börjat sova hela nätterna. Innan har hon sovit bra men vaknat för att äta, men inte längre. Nu sover hon hela natten och vaknar inte förens vid 7-8.
Helt underbart
Vi får hoppas på att det håller i sig, men troligen har jag tur. Jag har ju en liten praktbebis.

Kommentarer
Postat av: Supermamsen

kIKADE BARA IN OCH SÄGER DÄRFÖR ALLTID """HEJ

GODJUL

KRAMIS SUPERMAMSEN

2007-12-15 @ 19:35:58
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: Supermamsen

kIKADE BARA IN OCH SÄGER DÄRFÖR ALLTID """HEJ

GODJUL

KRAMIS SUPERMAMSEN

2007-12-15 @ 19:36:10
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: Tiger

Gullesnuttis. Tiger väl hälsa på er snart!

2007-12-15 @ 19:55:38
URL: http://tigertassar.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0