Lat.

Ibland är jag nog världens lataste. Jag sitter här framför datorn minst en gång dagligen och tänker att jag måste skriva något i min blogg. Oftast så blir det självklart så att jag är alldeles på tok för lat för att ens öppna sidan och sätta mig ner och skriva en rad.
Stackars ni små läsare
Sedan när jag inte orkat skriva så får jag ångest över att jag inte har skrivit på ett tag vilket bidrar till att jag verkligen inte orkar skriva!
Förstår ni vilket dilemma?
Jag är nog inte helt frisk jag.

Kom ut nu Alien!

Kommentarer
Postat av: BirgittA

Vad fina ni är du,din kille(kommer inte ihåg vad han heter...) och bebismagen! Underbart ! Jag önskar er all lycka och kom gärna på besök när bebisen har kommit ut i världen!!
Storkram!
//B
Tom säger hej och säger att det var längesedan han såg dig - var jag 4 år? Hur mår bebisen?
Kram från Tom!

2007-10-21 @ 19:34:42
Postat av: Frida

Grattis till den kommande bebisen. :) Inte långt kvar nu? :) / Frida

2007-10-22 @ 14:01:03
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0