Nytt.

I torsdags var vi på besök hos den nya barnmorskan, jag fick sällskap av min käre mor. Hon var trevlig och allt såg bra ut idag också!  Hon verkade lika "chockad" som de flesta över hur smidig jag fortfarande är, det är skönt att höra men jag känner mig som en stor degklump.
Men inte så länge till
Alien
har glidit ner lite nu och blivit ruckbar istället för rörlig, skönt att något händer iaf även fast man inte ska hoppas. Idag är det lite mindre än två veckor kvar men som det känns nu så tror jag att jag går över tiden vilket betyder att jag kan behöva gå såhär i en månad till.
Usch
Självklart är det mysigt att vara gravid, men nio månader är en lång tid! Nu när det börjar närma sig känner jag att jag mer och mer bara vill snusa bebis, inte bli misshandlad innifrån.


Du har gått 266 fulla dagar av 280
Du är i vecka 39
Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0)
Du är i 9:e kalendermånaden
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre
Du har 14 dagar kvar till förlossning

Kommentarer
Postat av: Agnes

Agnes längtar tills hon får fota bäbis :D

2007-10-14 @ 23:20:08
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: frida

Åh! tänk att det är så kort tid kvar innan du blir fler :)
jag måste komma ihåg o ringa dig en dag o höra läget. synd bara tt jag kommer på det kl 1 på natten :S

2007-10-15 @ 01:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0