Ensamhet.

Här sitter jag i min ensamhet, fast helt ensam är jag inte. Jag har Alien, h*n finns alltid med mig. Matsen är iväg med sina vänner och har det roligt, det är bra för honom. Att få göra annat än att bara träffa mig och jobba, men jag kan inte neka att jag saknar honom redan.
Han är det bästaste jag har!
Mats Anders Lisell

Jag blir misshandlad innefrån men kan inte göra annat än att le. Ibland känns det som om att hela magen ska explodera så som det buffas, sparkas och hickas där innifrån.
Alla ni som någonsin har upplevt de där buffarna innefrån förstår hur stolt och glad man känner sig när det är ens egna lilla Alien som har börjat sitt liv med en klar framtidsutsikt om att bli fotbollsspelare.
Det är underbart,  jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har så rätt så, det finns inget bättre än sparkarna man får, även om dom gör ont ibland ;) Lycka till med graviditeten =)

2007-09-02 @ 21:46:18
URL: http://fridadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0