Ett plus.

Den där dagen när jag fick veta det, den kommer jag aldrig att glömma. Jag trodde att jag skulle svimma, var det verkligen sant? Är jag verkligen gravid? Nej, inte kan väll jag... Men jo, ett plus är ett plus och visst var jag gravid.

16 år och gravid

Vad gör man egentligen när man får reda på att man är gravid?
Ingen aning, själv gick jag runt i ett total förvirrat tillstånd i flera dagar.
Jag tänkte, jag pratade och jag tänkte ännu mer.
Vad gör man nu?
bli mamma
abort
bli mamma
abort
bli mamma
bli mamma
abort
bli mamma
bli mamma
bli mamma
bli mamma

Jag ska bli mamma!

Efter många om och men visste jag att det var såhär det skulle vara, jag skulle bli mamma.
Glad men rädd.


Kommentarer
Postat av: Jannike

det är underbart. att inte alla fattar vilket mirakel livet är :)

2007-09-01 @ 20:45:32
Postat av: Sara

Jag kommer oxå ihåg den där dagen på berga!

2007-10-20 @ 14:44:55
URL: http://sarabjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0