Ikea.

Igår besökte vi den stora "staden" ikea. En resa som man länge sett framemot men som man sedan inser kommer att bli lång och inte helt smärtfri.
Roligt men ack jobbigt.
Ibland blir man förundrad. Vi lyckades få med oss det mesta vi hade på den fina listan jag har jobbat med, men simpla saker som diskställ och ett durkslag av plast,
 nej vet du vad det hade de inte.
Vad är det med disktäll och durkslag av plast?
Jag antar att det var fler än jag som just ville ha diskställ och just durkslag i plast. Väldigt många fler eftersom de hade helt slut.
Helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0