Oskuld.

Idag har jag tagit min köpa-bebiskläder-oskuld. Efter 32(pluslitetill)veckor som gravid är jag ínte längre en köpa-bebiskläder-oskuld (en stolt sådan). Fina saker var det också, en liten tröja med matchande byxor (som Matsen så starkt ville ha), två stycken vita body´s, en vit omlott tröja och två små små mössor (som Matsen också prompt ville ha eftersom ailiens lätt blir avkylda när de är så små).
I´m no longer a virgin.

Glad dag idag, så glad att jag blev givmild och gav Mats pojken en kroppsmassage (och inte klagade han inte).
Då blev även han lite gladare efter en väldigt blöt dag som takläggare, och när han blev glad blev det en ännu gladare dag idag.
Det är en glad dag idag!

Som en liten slutkläm vill jag ge en hälsning till rara Agnes som har lockat hit lite fler läsare. Tack Agnes, du är söt du!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tihi, va gullig med barnkläder <3
Sls, tyckte det var värd att nämnas, absolut :D

2007-09-05 @ 18:58:48
Postat av: Fredrika

Aww, vad kul att köpa barnkläder :D
Det var agnes som lockade hit mig, trevlig blogg att läsa :D
heter Gamoja på bilddagboken om du undrar..

2007-09-05 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0