Tiden.

Att allt går fort, det är en sak som är sant. Tiden flyger fram i rasande fart. Här sitter jag redan i v. 32 och kan vid vissa tillfällen fortfarande inte förstå att jag är gravid. Det är på riktigt det som händer mig!
Dålig har jag varit, dålig på att dokumentera allt som har hänt. I början tänkte jag att så fort saker och ting händer så ska jag skriva om det, skriva om min graviditet.
Bättre sent än aldrig, inte sant?
Jag kan ju alltid försöka bättra mig.

Istället för att sitta och dikta upp allt som har hätn under ett halvårs tid kan jag med enkelhet summera allt till att jag har och har haft en bra graviditet med inga jobbigare åkommor.
Senste besöket hos mvc (mödravårdscentralen) gick iaf jätte bra.
Hjärtljuden- bra
Vikten- bra
Blodsockret- bra
Sf-måttet- kurvan avviker något, men inget ovanligt
Blodtrycket- bra
Blodvärdet- inte jätte bra, men okej 
Jag och bebis mår bra!

Detta är början och detta är slutet, början på att vara duktigt och dokumentera och slutet på att vara dålig och inte dokumentera.

Kommentarer
Postat av: frida

nikkiiii! jag vill träffa dig snart! va längesen o blir så korta stunder när vi lyckas tajma :D
klapp på magen

2007-09-01 @ 22:11:58
URL: http://fya.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vill också klappa magen :D

2007-09-02 @ 19:06:00
URL: http://rya.blogg.se
Postat av: Simone

Owh, spännande! (och ett sent grattis) Hittade din blogg genom Agnes smygreklam i sin bdb. (; Hoppas allt går bra för er, alla tre! (:

2007-09-02 @ 21:40:30
URL: http://ninjatussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0