Helt slut.

Lång dag idag, först var jag nere på sjukgymnastiken och mamma passade Tindra, sen åkte vi hem till min mormor för att titta på en massa saker hon skulle göra sig av med. Jag tröttnade ungefär halvvägs och Tindra också eftersom hon var trött, tillslut åkte vi vidare till Farsta för att shoppa. I början var jag glad, men ju länge tiden gick och ju mindre saker jag hittade desto mer sjönk mitt humör. Jag har samma problem med skorna som med kläderna, jag är för stor helt enkelt. Vi var där i 3½ timme och sen gav vi upp, jag hittade ett par skor iaf och köpte nya strumpbyxor. Lägger upp bilder senare, nu ska jag slappa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0