Morgon.

Upp tidigt idag, jag är jätte trött och skulle hellre ligga och sova. Till råga på allt sover Tindra fortfarande vilket betyder att om jag inte hade haft sjukgymnastik hade jag fått sova, sova länge eftersom Tindra har sovit nästan hela natten idag. Hon vaknade aldrig vid 4 som hon brukar utan vaknade inte till lite fören kl 6 då hon fick äta lite. Hade säkert kunnat fått henne att somna om utan mat men eftersom jag ändå trodde att vi skulle gå upp strax var det skönare att äta i sängen.  Hoppas att hon sover lika bra inatt för då ska jag försöka få henne att sova hela natten, hon är så duktig.
Ska äta klart min frukost och sen se om Tindra också vill gå upp, förhoppningsvis kommer mamma hit och tar henne medan jag tränas men annars får jag traska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0