Skönt!

Nu är Tindras mat iaf helt klar och har legat i frusen sen ett litet tag tillbaka. Det var första gången jag gjorde storkok och jag måste säga att det mest tog tid och det blev en massa disk och lite mat. Hehe, så går det om man inte har diskmaskin, men vad gör man inte för att Tindra ska få mumsig mat.

Maten innan jag gick lös med matberedaren.
image88

Maten packad och klar.
image89

All härlig disk.
image90

Jag och Mats sitter och tittar på benknäckargänget, verkar bra. Imorgonbitti ska vi gå på babysången som vanligt, kanske skriver mer senare men nu måste jag koncentrera mig på filmen innan Mats blir galen på mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ett litet tips på en enkel sak man kan ge när man börjar med kött, lite leverpastej! Kall eller värmd :)

2008-04-27 @ 22:26:51
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Cari

hej vad duktig du är Nikki, som lagar maten själv till Tindra.
Jag vill gratulera Tindra 6 månader idag, 28 april. Samtidigt vill jag gratulera dig; Nikki och Mats till föräldraskapet. Grattis till en liten gullig tjej.

2008-04-28 @ 07:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0