Tokig.

Vi kom nyss hem, har varit och handlat. Vi var nere på stan tidigare idag för att hämta ut våra nya gardiner och skicka tillbaka sofföverdraget eftersom det var trasigt. Stod precis och hängde upp garndinerna och tror ni inte att det är något fel på de också? Jo, det är en vit rand mitt igenom ena. Jag blir galen, här köper man nya saker för att få det fint så är det fel på båda grejer. Där får man för att man köper billigt ifrån ellos, så nu måste jag ta ner gardinerna igen, packa ihop de och skicka iväg de igen. Det får bli senare för just nu orkar jag verkligen inte, man tycker ju att sakerna borde kollas innan de skickas men men.
Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hellu:)
Jag brukar koka kalvfärs,morötter,potatis och äpple till tuva. Det gilalr hon:P
Eller koka lax&lika basilika och lite lök. Sen pasta som man mixar å broccoli+olivolja. De är typ hennes favoriter:D

2008-04-26 @ 19:51:23
URL: http://ungmamma89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0