Äntligen helg!

Idag är det fredag och fredagar har kommit att betyda något igen, helgen har börjat. Vi har fredagsmys och tittar på casanova som går på femman. Jag slutade tidigt idag så jag har hunnit vara nere på stan ett tag också. Mats och Tindra mötte mig vid tåget och sen var vi på biblioteket och förbi tatueringsstudion för att kolla tid för min tatuering vilken kommer göras nästa vecka. Tindra har varit jätte duktig idag och ätit middag alldeles själv, vi köpte en tallrik med sugkopp under vilket gör det mycket lättare för henne att äta.

Se så duktig hon är!


Imorgon blir det fullt upp, ska ner och dansa på dagen och efter det ska jag och Nathalie gå till kokobello och spana in rean där. Sen följer hon med hem hit och hjälper mig lägga upp en massa kläder på tradera, vi har lite tjejtid eftersom Mats kommer åka iväg och Sebastian kommer ha Vincent.
Nu börjar filmen igen!

Kommentarer
Postat av: Tiiggeeliiitiiigeeer

vilken tatueringsstudio ska du gå till? har du tips på nån bra?

2008-08-23 @ 09:59:13
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0