Första skoldagen.

Egentligen har jag inte så mycket att berätta, vi gjorde inget speciellt idag. Satt i klassrummet, fick skåp, gick tipsrunda och åt lite snacks. Ingen vidare rolig dag och det känns som att morgondagen med lektioner kommer att bli roligare. Jag rensade nyss igenom mina gamla skolsaker för att se vilket jag behövde till skolan, hittade lite gamla arbeten också.
Tindra har lekt med sin mormor hela dagen och haft bra, hon får vara där imorgon också eftersom Mats pappaledighet startar på onsdag.

Min mamma sa idag att jag var dålig på att lägga in bilder så här kommer en bild på mig och Tindra ifrån imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0