Lösta problem.

Pratade nyss med våran rektor och frågade om det var okej att jag tog med Tindra. Han sa att om det inte går att lösa så får vi stanna hemma idag. Jag hade verkligen inte lust att stanna hem nu när jag har förberett mig på att börja skolan idag så jag ringde mamma och hon kunde lösa det. Samtidigt slog det mig att min mammaledighet nu är officiellt slut och jag kommer aldrig mer vara hemma med Tindra på det här sättet. Jag kommer sakna henne som tusan varenda dag, men jahg får bita ihop. Vi har haft det superbra de senaste månaderna och det är sorgligt att det bara tar slut sådär. Tindra kommer nog ha det jättebra med sin papps, det är jag som tycker att det är jobbigt.
Nu är det snart dags att bege sig till skolan, platsen jag kommer att åka till 5 dagar i veckan de närmaste månaderna. Jag kommer klara det, men det kommer bli riktigt jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-18 @ 10:46:48
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Hannah Banana

Du kommer klara det jätte bra. Innan du vet ordet av det står du med mössan på och sommaren är här igen!



kram Hannah

2008-08-18 @ 12:18:19
Postat av: tiigerii

Jag vet att du fixar det. Jag & Mats får väl ta med oss barnen och hälsa på dig ;) Wiie.

2008-08-18 @ 12:31:21
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0