Söndag.

Jag och Tindra har precis ätit frukost och tar det lite lugnt innan vi ska till babysimmet som börjar igen. Igår var Nathalie här och hjälpte mig att lägga upp en massa kläder på tradera. TACK Nathalie! Så gå in och bjud på mina auktioner nu. Innan jag träffade Nathalie så var jag nere på jam och dansade lite eftersom de hade öppet hus. Jag hann dansa new style, street och ragga. Anmälde mig även till raggan i höst, skulle vilja dansa mer men det har jag varken råd eller tid med.
Idag fyller min lillasyster 16 år, GRATTIS Linn! Vi ska förbi henne ikväll och äta middag och innan dess ska jag hinna springa och plugga lite så det är dags att jag rör mig.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tiiggeeliiitiiigeeer

Graattis till Linn!

2008-08-24 @ 18:40:21
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0