Torsdag.

Jag har varit alldeles för trött de senaste dagarna för att skriva blogg men tänkte slänga in ett litet inlägg nu. Det tar ett tag för kropppen att ställa in sig på att gå upp tidigt och åka långt till skolan, om några dagar kommer jag antagligen vara piggar och bloggen mer välfylld. Jag verkar ha hamnat i en bra klass iaf, de flesta är jätte trevliga och vi är bara 15 stycken. Det är lite svårt att komma in i en klass där alla känner varande men jag tycker att det känns bra ändå, jag har inte blivit uppäten än iaf. Igår hade vi hästövningar hela dagen vilket betydde att jag bara hade trav hela dagen vilket var riktigt skönt! Lika skönt är det att komma hem sen igen till en dotter som skiner upp av att se en igen.
Nu är det dags att laga middag, om jag nu kommer på vad vi ska äta. Jag ska försöka lägga upp lite bilder under kvällen så att ni inte blir allt för uttråkade, haha.


Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Jag testade ny maträtt i förrgår.. Lätt å supergott!



_17653.aspx?RecipeID=14520" rel="nofollow">http://www5.arla.se/Default_17653.aspx?RecipeID=14520



Testa nån gång vet ja =)

2008-08-22 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0