Det var på tiden.

Tiden bara flyger ifram och jag har tydligen inte skrivit blogg sen i onsdags. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort men tydligen så har jag inte upptaderat bloggen.
Vi har haft en lugn dag idag, en mysig sådan. Eftersom det har varit fint väder har vi passar på att vara i lekparken och lekt lite, eller ja det var snarare så att Tindra försökte äta upp allt grus hon fick syn på.


Tindra har tränat på att äta med sked idag också. Hon tyckte att det var roligt i början men tröttnade väldigt fort vilket slutade med att vi hade couscous i hela matsalen. Men vad gör det när hon är så otroligt duktig och äter själv, att man får mat överallt ingår.



Vi tog en kvällspromenad till videoaffären innan Tindra skulle sova för att hyra en film. 27 dresses blev det och Mats väntar otåigt på att jag ska bli klar så att vi kan se den. Så ja, det är nog dags för mig att röra mig igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den såg Mattias och Jag för ett tag sedan. Helt ok. :P

Vad tyckte du? =)

2008-08-31 @ 13:05:15
Postat av: Anonym

Hon har en väldigt snygg haklapp !

2008-08-31 @ 13:31:24
Postat av: Tiiger

Mat överallt är väl myysigt Nikki! ;)

2008-08-31 @ 16:50:37
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0