Eclipse.

Det blir allt längre tid mellan mina blogginlägg. För tillället är jag uppe i boken Eclipse (tredje boken i samma serie som twilight), jag kan inte hjälpa att jag är fast. I fredags såg jag filmen på bio med några tjejer ifrån klassen och den var helt underbar. Lutar åt att gå och se den igen i helgen eftersom jag knappast kommer kunna hålla mig längre.
Imorgon ska jag iväg med Kim och shoppa julklappar i farsta. Hade först tänkt ta med mig Tindra men ändrade mig sen eftersom det är skönare för henne att få vara hemma med sin papps och ta det lugnt.
En vecka kvar i skolan innan det är jullov, woho!

Nej, jag är trött

Kommentarer
Postat av: Saaraaaa

Gick det bra med julhandlandet? :) Vi måste ses INNAN jul, Nikki. Vi är såååå dåliga! Och jag har julklapp till Tindra som jag måste lämna över. Hm! Iallfall, och som sagt. Vi MÅSTE ses! Miss You. <3 /Din Vän.. som faktist är här, fast jag är dålig på att höra av mig. Förlåt! Love you Girl!

2008-12-15 @ 00:13:17
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0