Full rulle.

Har intr skrivit på något som känns som evigheter. Just nu har jag egentligen inte tid att skriva heller. Jag har gett upp datorn, knappt suttit alls de senaste dagarna, jag hinner helt enkelt inte. En hel del skolarbete är det som ska göras innan jul och jag har även fått ett nytt beroende. Det nya beroende heter Twilight och jag slukar böckerna så fort jag bara kan. Ska se filmen på fredag och kan knappt bärga mig. Hej och hå om man säger så. Inte bra med ett nytt beroende samtidigt som resten av livet knappt har tid att existera. Nu måste jag plugga inför matteprovet imorgon, känner mig inte alls tillräckligt förberedd men jag hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: mychild



Jag började att se filmen på bion och sen läste jag hela serien, och sen bio igen! allt inom två veckor. Jag är lätt besatt, men det är en älskvärd story.



Förresten, har följt din blogg ett bra tag nu:) kul att se att det går så bra för er och att ni klarar allt trots att ni är unga.

själv är jag 19 och ska ha mitt första barn i maj, så din blogg är inspirerande! :)

2008-12-09 @ 22:07:05
URL: http://mychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0