Tips!

Ett lite tips till er alla bloggare där ute:



Kommentarer
Postat av: Julia

Fan jag hann inte med å skriva om de där:P

Men är det bra med er? Hur ska ni fira jul?

Det var verkligen länge sen vi pratade!

KRAM

2008-12-16 @ 23:22:29
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

2008-12-21 @ 14:29:54
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: O

du är dålig på att uppdatera bloggen, skriv skriv skriv ;)

2008-12-31 @ 12:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0