4 Månader!

Grattis Tindris, nu är du en stor tjej på hela 4 månader.
Sötnöt!
image49


Idag har jag varit hos sjukgymnasten, han heter Jan-olof och är ny där (typiskt mig att lyckas få en ung kille). Var iallafall andra gången jag var hos honom idag för min nya rygg och han är lite lustig, pratar rätt tyst, slänger ur sig saker för att verka rolig och ja, han verkar helt enkelt blyg. Berättade det för mamma (hon träffade även honom när jag var där första gången) och hon berättade att när hon hade varit där nere tidigare under dagen så hade han inte alls verkat så blyg emot en gammal tant, så hon trodde att han var det eftersom jag är en ung och snygg tjej och att han säkert mest är van vid gamla tanter. Haha. Det fick mig att tänka efter lite och jag kom fram till att det stämmer säkerligen. Jag ska dit två gånger nästa vecka också, vi får se hur det går!
Ingen får missta mig nu, jag menar absolut inte att jag är intresserad av min sjukgymnast utan jag tycker att själva situationen är rolig.


I helgen kommer antagligen Mattias upp hit till stockholm så då ska vi gå på bio, jag, Mats, Mattias och Sandra. Ska bli jätte roligt, men lite läskigt. Det blir första gången jag är iväg en lite längre stund ifrån Tindra, men det går säkert bra. Jag saknar dig Sandra!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker absolut inte att du ska sluta blogga, jag läser här varje dag :)

2008-02-28 @ 21:22:18
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Hannah

Jan-Olof, haha, Det lät inte som ett ungdomligt namn direkt, kanske därför han prata gott med tanten, han kände sig mer hemma som gamling.
Neee, klart du är snygg!

2008-02-28 @ 22:59:23
Postat av: Cari

Hej Nikki
Vilken liten söt tjej jag har, som barnbarnsbarn.
Grattis Tindra 4 månader. Kram till Nikki och Mats

2008-02-29 @ 08:54:34
Postat av: Sandra

Saknar dig också!!!

2008-02-29 @ 17:46:36
Postat av: fia

Hon e så söt :)

2008-03-01 @ 10:42:32
URL: http://declin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0