Fredag.


Idag skulle vi vakna och gå upp relativt tidigt eftersom vi hade föräldragrupp nere på bvc klockan 10. Eftersom jag har blivit så dålig på att gå och lägga mig i tid nuförtiden så var jag riktigt trött.
Föräldragruppen var helt okej, vi pratade lite om mat och smakportioner.
Efter föräldragruppen gick jag och Anna ner på stan för att äta lite lunch innan jag skulle tillbaka till bvc för min tid med Eva. Mamma var också nere på stan så hon bestämde sig för att följa med upp. Hos Eva blev Tindris vägd och mätt och vi pratade även lite där om mat. Jag berättade att Tindra kan sitta själv nu kortare stunder och hon sa, jasså det var tidigt.
Så stolt över min lilltuss!
Tindra har vuxit också minsann, 65 cm och 7440 g. Tiden går på tok för fort.

Efter bvc gick jag och mamma ut på långpromenad, eller ja vi gick 5 km. Det var underbart väder ute och vi njöt allihopa av att få vara ute i friska luften liten. Mamma skjutsade mig sen till ica maxi där Mats kom med bilen eftersom vi var tvugna att storhandla lite, som alla andra fredagar.

Nu sitter vi här allihopa i soffan och kollar på Let´s dance till våran film börjar. Tindra ska ammas och hoppa i säng, så får vi "vuxna" lite ensamtid.
Imorgon blir det bio med Sandra och Mattias och det ska bli så roligt men jag kommer sakna min Tindris, är lite nervös.

Hur mår alla därute?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej sötis. Va kul att hon växer och lär sig nya saker. Jag måste komma förbi och hälsa på snart, kanske lite chips godis läsk och film någon helg framöver!

Puss Hannah

2008-03-01 @ 13:04:31
Postat av: Mandy

Mår bra men saknar ju er ju! När kommer ni o hälsar på i Vallish?
kramopuss//Gudmor Mandy

2008-03-01 @ 16:54:32
URL: http://themandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0