Kärlekens dag.

Idag är kärlekens dag, jag har bakat rosa kladdkaka format som ett hjärta och bara tagit det lugnt. Jag har funderat lite runt alla hjärtans dag och kan komma mig att tycka att det är konstigt att välja ut en specifik dag då man ska visa sin kärlek istället för att alltid visa hur man känner. Alla hjärtans dag påverkar många på både gott och ont och är nog den dagen då många känner sig övergivna och ensamma. Det är en mysig dag, men det inte kan jag ungå att tänka på alla därute som inte har någon att fira den med.
Jag skänker en tanke till er <3


image46




Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Helt sant, kan tänka mig att just den dagen har mest bråk, misshandel å skillsmässor på hela året!!
Varför inte vara romantisk och kärleksfull årets alla dagar utom den och bojkotta alla hjärtans dag?! För alla som inte får den värme de förtjänar!

2008-02-15 @ 09:49:55
Postat av: Mandy

Jag tycker att alla hjärtans dag är en helt underbar dag! Här har du en dag då du kan visa alla du älskar, hur mycket du älskar dem. En dag då blyga folk vågar mer än de brukar och då man får veta mer än någonsin att man faktiskt har någon nära. Självklart sorgligt för de som inte har någon, men det är ju sorgligt varje dag på året!
kram//Gudmor Mandy

2008-02-15 @ 10:21:17
URL: http://themandy.blogg.se
Postat av: Någon

En del av oss ensama har det faktiskt ganska fantastiskt bra. ;)

2008-02-24 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0