Måndagens spänning.

På något sätt och vis lyckas jag även idag bevittna en spännande men läskig händelse.

 Polis under utryckning krockade med personbil

RONNA
Den utryckande polisbilen färdades i hög hastighet och hann inte väja för personbilen som svängde ut på Strängnäsvägen.
Två poliser ska ha förts till sjukhus med lindriga skador.



Tindra har blir bara stadigare och stadigare och kan nu sitta själv korta stunder faktiskt, tills hon tippar åt sidan. Man märker verkligen hur hon vill komma upp och föredrar att sitta och stå framför att ligga, tror att det är för att hon ser mycket mer då. I veckan blir hon 4 månader också och vi ska börja lite smått med smakportioner, vi får se vad hon tycker om det. Blir lite variation efter endast bröstmjölk i 4 månader, att hon inte tröttnar;)



Jag sitter och tittar på outsiders och tycker att alla de senaste avsnitten har handlat om sex, kan de inte komma med något nytt ämne snart? Lite intressant är det, men tradigt.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tyvärr är det ju det som höjer tittarsiffrorna.. folk är..perversa, det är bara att inse :P
puss//Gudmor Mandy

2008-02-25 @ 22:21:35
URL: http://themandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0