Nya tag.

Nu mår vi alla lite bättre, Tindra och Mats är fortfarande lite snoriga med f.ö så är vi friska. Jag kände mig tillräckligt frisk för att kunna dansa så jag var nere på j.a.m och dansade en timme. Det var skönt att röra på sig lite igen efter att ha legat sjuk, ska komma igång med resten av träningen också.
Jag lyckades också pallra mig ner till sjukgymnasten imorgon och har fått en hemmaövning men ska tillbaka nästa vecka, har ont i ryggen och får ont i rumpan när jag står stilla.

Vi får se hur morgondagen blir, ska iväg till mvc och hämta en kopia på min journal så att jag kan ha den som minne. Sen ska jag antagligen svänga förbi Anna och prata lite skit för att sedan gå ut på promenad med mamma, men det brukar aldrig bli som jag har planerat.

Just nu hoppas jag på att Tindra vill sova så länge som möjligt eftersom jag känner mig trött.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0