Sjuklingar.

Nu har jag två sjuklingar här hemma, först blev PappaMats sjuk och nu har Tindra blivit snorig och fått lite hosta. Stackars lilla Tindra. Hennes näsa snorar igen så fort att det bara hjälper ett litet tag med koksaltlösning och bröstmjölk, sen täpper det till igen. Vi får se hur natten blir, nu har hon iaf somnat efter mycket om och men. För er som inte vet så har Tindra aldrig varit en skrikbebis men nu ikväll vill jag lova att hon har skrikit öronen av mig, men inte är det så konstigt att man blir ledsen när man är sjuk. Jag hoppas på att de båda mår bättre imorgon!

Tidigare idag var vi inne i gamla stan och hälsade på Cornelia, vi åt lite mat, fikade och tog en promenad längs vattnet i det underbara vårvädret! Vi pratade mest om en massa gamla minnen och det är lätt att sakna den gamla tiden, inte ångrar jag en sekund att jag har lämnat den för tindras skull men man kan alltid sakna.
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen hoppa i säng.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0