2007.

År 2007 har varit ett bra år, det var året som Tindra liten blev en del av vårat liv. Jag kommer alltid minnas år 2007 som hennes år.
Hon är det vackraste jag har.
Året började med att jag fick veta att jag var gravid, den 19 februari tog jag ett graviditetstest som visade positivt. Då började det nya livet, det nya alldeles jätte bra livet! Året fortsatte med inskrivning på mödravårscentralen som snart följdes upp med ett läkarbesök eftersom jag inte visste hur långt gången jag var. Då fick jag veta att min lilla alien bara var 8 veckor gammal.
Det kändes som igår.
I maj var det dags för ultraljud och vi skulle få se vårt lilla underverk för första gånger, och det kan man verkligen kalla underverk, där var hon, helt frisk med alla fingrar och tår på plats!
Sommaren flöt snabbt förbi, jag jobbade och gnet som tusan på det vackra mcdonken för att spara ihop lite pengar innan aliens ankomst.

Den 28 oktober small det och ut kom hon minsann, allas våran underbara Tindra liten! Det vill jag lova är det häftigaste jag någonsing varit med om, att föda fram en liten varelse som man inte alls kan förstå hur den har skapats inom en.  Jag får inte heller glömma Matsen, min alldeles egna Mats, utan hans spermier skulle vi aldrig ha blivit en familj.
Haha, nej jag skojar. Jag är oskuld.
Det är dags, eller ja det var dags för flera dagar sen att ta farväl av år 2007 och välkomna det nya året. Vi ska för den delen inte glömma det gångna året utan minnas det som det fantastiska året!

Farväl år 2007, ej på återseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, jag vet känslan,den är underbar . Men "stakarn" fyller år så sent, det roliga är att man inte tänker på det när dom är små, utan när dom blir äldre och vill ha moped över sommaren men är för unga ;)haha. Önskar dig all lycka

2008-02-07 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0