Fredag.

Idag har det varit en otroligt skön fredag, vi har mest bara tagit det lugnt och dagen har flytit fram i alldeles lagom takt. Vi har tagit en promenad till weda (ett litet köpcentrum som ligger i närheten) och köpt lite leksaker till Tindra. Vi har även köpt en sack´n´seat och en liten babypool vi tänkte använda när vi är i dalarna. Tindra behöver nya leksaker eftersom hon har tröttnat på de flesta av sina och vi har tagit till med köksredskap för att hon ska ha något intressant att pilla med, så nästa månad blir en köpa leksaker månad.  Jag hittade även en fin klänning på 1klass som jag är sugen på att beställa hem, den var inte så dyr så jag kommer antagligen inte kunna låta bli. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Julia

FIN!

2008-07-18 @ 22:23:34
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: Tiiger

OTROLIGT SÖT!

2008-07-19 @ 14:50:01
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0