Gröna Lund.

Vi kom precis hem ifrån en heldag på gröna lund, dagen blev bra trots dåligt väder och en viss person som inte riktigt vet hur man ska bete sig. Vi har åkt en massa karuseller och jag är helt slut, har också väldigt ont i vaden vilket känns jobbigt eftersom jag hade tänkt springa idag. Jag måste lyckas bränna allt onyttigt jag har stoppat i mig idag, dvs en massa choklad (johan vann första pris på marabou).
Jag ska nog ta ett bad och hoppa i sängen, hoppas på att få sova i natt. Tindra har haft det jätte bra med mormor hela dagen, hon har inte alls varit ledsen. Jag har saknat henne men på ett sätt är det skönt att veta att hon klarar sig hos någon annan.

Tindra hälsar godnatt.


Kommentarer
Postat av: towa

hejsan. tindra är verkligen jätte söt! läs gärna min blogg och hoppas att du får en fortsatt bra dag! :)

2008-07-18 @ 16:19:52
URL: http://withatwist.blogg.se/
Postat av: marie

gullunge!

2008-07-26 @ 21:59:41
URL: http://meaaxtelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0