Kväll.

Även denna vecka lider mot sitt slut, det har varit en bra vecka. Inte för jag kommer ihåg allt vi har gjort den här veckan, men det känns som ett bra slut. Jag sprang idag och passade på att köra lite styrka och stretch ute efteråt, väldigt härligt. Jag har lagat en massa barnmat till Tindra så att det finns när vi åker upp till dalarna, de får åka kylväska upp. Det blev 13 portioner fast bara två olika rätter, ska försöka laga mer om jag hittar något att frysa in det i. Det enda som har varit mindre bra idag är att jag precis har ätit en skål popcorn, men jag inbillar mig att det är nyttigt.
Jag ska ta mig en kopp te och måla naglarna samtidigt som jag tittar på batman, en bra söndagskväll dvs.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tindra tidigare idag när hon övade på att gå lite med gåvagnen.


Kommentarer
Postat av: Hannah Banana

Jag har också en Batman kväll!

puss <3

2008-07-20 @ 22:11:41
Postat av: Trinidad

Vilken sät liten flicka ni har.



Popcorn är mkt nyttigare än en påse chips :) Så ser jag det iaf.

Lycka till med allt !

2008-07-21 @ 18:02:23
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: Bea

Å vilken söting du har! =)



//Bea

2008-07-24 @ 13:18:10
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Agnes

Gosh va stor hon är ! Finaste (L)

2008-07-24 @ 21:50:02
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0