Livet i dalarna.

Jag sitter just nu utomhus med en liter jordgubbar och en stort glas mineralatten. Tindra ligger och sover i vagnen här bredvid och kommer antagligen sova ett tag nu. Vi var nere i rättvik nyss och hälsade på Mats farmor, när vi var klara där passade vi på att gå ner till stranden där Tindra fick plaska fötterna lite. Vi gick en sväng och köpte nya solgasögon till mig och en t-shirt till Tindra där det står pappas älskling. Tacky men fin =)
Jag var ute och sprang med Sofie (simons lillasyster), vi passade även på att köra lite styrka och stretch efteråt. Hon är en väldigt trevlig 15-åring som mest verkar vilja vara sig själv, tummen upp. Hon ska även ta med mig ut på en träningstur ikväll också och då ska vi antagligen cykla eftersom det är hennes största intresse. Hon föröker lura ut mig på en 7 mils tur men jag tror att jag klarar mig utan att cykla i 4 timmar, det får bli en lite sväng ikväll.
Tindra badade även ute för första gången idag och då menar jag inte fotplasket i vattnet utan hon fick testa sin nya minipool ute på gräsmattan. Den är alldeles lagom stor att bara ha nu när vi är här uppe eftersom den kommer vara urväxt nästa år och populär var den! Vi har bestämt oss för att det är att passa på att vara ute nu när vi är här uppe, tillbaka i stockholm så kommer det inte bli lika mycket utomhus.
Nog för mig just nu, jag ska surfa vidare och bara ta det lugnt innan det blir middagsdags!

Kommentarer
Postat av: tiiigeeer

JORDGUBBAR!! <3

2008-07-26 @ 21:29:46
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Ki

2008-07-29 @ 00:10:20
Postat av: Julia

läst din blogg lite till och från sen du började blogga och jag älskar att läsa din blogg :)

tindra är verkligen supersöt!



såg att det stod något om rättvik och undrade om ni har en sommarstuga eller nåt liknande där? bar alite nyfiken, bor själv i rättvik (:



ha det så bra!

2008-08-09 @ 18:59:18
URL: http://liiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0