Lördag.

Vi kom hem ifrån stan för ett litet tag sen, vi skulle ner och köpa haklappar till Tindra och handla ingredienser till efterätten jag ska laga. Inga hakklappar hittades men jag kunde däremot inte hålla mig ifrån att köpa lite kläder till Tindra, det blev en tröja ifrån HM ock 2 bodys ifrån Lindex. Jag har börjat köpa kläder i strl 80 till Tindra så det är alltså inga kläder som kommer användas nu utan mot hösten. Jag hittade även en väska till mig på HM som ska användas när skolan börjar i höst, eftersom jag bodde där förut har jag inte behövt en väska men det kändes nödvändigt nu.



Vi ska iväg på middag ikväll hos Henke och Annelie (och Linnea), det ska bli väldigt trevligt. Jag hoppas att Tindra tycker att det är okej att sova i vagnen så att vi inte behöver gå hem innan klockan åtta, men det borde inte vara något problem!
Nu ska jag titta lite på so you think you can dance och drömma om att kunna dansa bra!
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0