Onödiga kommentarer.

Jag vet att jag kanske inte har den roligaste bloggen just nu eftersom jag har en liten bloggpaus, kommer antagligen börja skriva ordentligt snart igen. Trots det så tycker jag att det är fruktansvärt onödigt med kommentarer som:

Anonym
tråkigare blogg får man leta efter, haha.
snaaaaaaaaaaaaaaark.....

Om du nu tycker att min blogg är så tråkig varför läser du den då och varför ens ödsla tid på att kommentera? Det finns en hel del människor som inte verkar ha fått lära sig att vara trevliga. Ibland tycker jag synd om de eftersom det måste vara fruktansvärt tråkigt att leva i en negativ värld. Om man dessutom inte ens vågar stå för det man säger och är anonym så kommer kommentaren inte komma speciellt långt. Jag hoppas att du anonym finner det glada i livet en dag och få lära dig hur man beter sig mot andra människor.

Det var allt ifrån mig idag.

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi borde skita i alla idioter du och jag.

2008-07-31 @ 22:19:07
URL: http://meandmymen.blogg.se/
Postat av: Tindra

Gud vad sööööööööööööööt dotter!! skit i idioterna som skriver såå idiotiska kommentarer, dem har ju inget liv :)

2008-07-31 @ 22:19:25
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU däremot har inget liv med tanke på att du ens orkar sitta och skriva ett helt inlägg om en kommentar. så kom inte o snacka om vem som borde skaffa sig ett liv ;)

2008-08-01 @ 10:59:48
Postat av: Puma

kom på en sak... Har du tagit studenten ännu eller återgår du till skolan i höst?

2008-08-03 @ 01:04:12
URL: http://metrobloggen.se/puma
Postat av: Skön

Snacka om barnfasoner om att inte ha något "liv". Att inte ha något bättre för sig är en annan sak. Hon nämde inte föresten att du inte hade något liv, hon hoppades bara att du hittade det glada och att du lär hur man uppför sig.

Så om du nu inte gillar bloggen så är det bara att sticka, de som läser bloggen verkar gillar bloggen som den är. Ingen kommer sakna dig ändå så stick ditt troll.

Inte min fight men jag är allmänt trött på onödigheter och troll.

2008-08-03 @ 10:25:58
Postat av: Agnes

Vissa människor är så otroligt patetiska. Ser att personen - som sääkert är en brud - kommenterar att du inte har nåt liv och det fick fan mig att skratta - du är en av de få kompisar jag har som faktiskt har ett vettigt liv! Så såna kommentarer är så förbannat löjliga ...

2008-08-03 @ 11:05:43
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

"DU däremot har inget liv med tanke på att du ens orkar sitta och skriva ett helt inlägg om en kommentar. så kom inte o snacka om vem som borde skaffa sig ett liv ;) "



Snälla rara, nu är personen tillbaka igen :O

2008-08-04 @ 00:42:50
URL: http://saabiina.bloggspace.se
Postat av: LillJentan

you go girl;)

2008-08-04 @ 11:19:58
Postat av: Anonym

här är en mamma som inte tycker din blogg är tråkig snrare tvärt om . jag va själv 17 när jag fick mitt första barn , det är nu 15 år sedan men jag kan lova att det är värt det helt klart , blir bara roligare desto äldre dom blir , hejar på dig ja fortsätt att skirv som du känner och har lust till .

2008-08-07 @ 14:08:01
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

såna kommentarer har jag med fått...de drar sig inte för att vara elaka direkt.

Trist när de vill göra sig roliga på andras bekostnad..det är bara att ignorera.

Jag antar att denna person ville att du skulle reagera och diskutera det i bloggen och nu fick han eller hon som de ville.

Jag ignorerar numera...

2008-08-09 @ 10:58:29
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0