Söndag.

Vi kom hem väldigt sent igår därav ingen inlägg på kvällen. Det blev en fruktansvärt trevlig kväll med härligt sällskap, den goda middagen var pricken över i:et. Barnen busade lite med varandra innan det var dags att sova och vi föräldrar hade lite tid att umgås med varandra. Vi har även blivit bjudna på kräftskiva vilket ska bli roligt eftersom jag nästan aldrig har ätit kräftor.
Jag ska ut och springa nu så det blir mer skrivande senare. Idag tar jag itu med mitt träningsliv igen efter att ha varit lat i veckan och ätit lite för onyttigt. Springa minst 2 dagar i veckan + styrka står på scemat, ska även passa på att springa när vi åker upp till dalarna eftersom där har jag massor med skog att utforska.
 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0