Tidig morgon.

Klockan är inte mycket och jag sitter och äter frukost. Resten av familjen sover och anledningen till att jag är vaken är för att jag nyss varit i tvättstugan och slängt i en tvätt. Väl där nere upptäcker jag självklart att ena maskinen fortfarande är trasig så nu kommer jag få springa upp och ner för att hitta tvätta klart. Det värsta med tvättiden på morgonen är att den bara är på 3 h medan resterande tider är på 4 h, varför det är så är en väldigt bra fråga.
Jag ska träffa Emma och Malte vi lunch, har ingen aning om vad vi ska göra men eftersom det var ett bra tag sen vi sågs sist så bestämde vi att vi skulle träffas. Senare på dagen ska vi träffa min mamma, hon ville träffa Tindra lite innan vi åker till dalarna. Jag ska även hinna packa idag och försöka lyckas få med mig allt, det blir spännande. Jag lyckas alltid glömma något och är det inte tandborstarna så är det något annat.

Jag vet aldrig hur jag ska avsluta mina inlägg så idag blir det med denna rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0