Tisdag.

Det har varit en lång dag idag, vi mötte Emma vid 11 och sen var vi på stan till klockan halv 5. Det började med att jag bara skulle titta på lite vanliga tröjor men slutade med att jag flängde omkring på rean. Vi har iaf fyndat idag och lyckades köpa 8 plagg på JC för 370 kr, Mats hittade även ett par jeans där för 150 kr. Tyvär blir det inga bilder på kläderna idag eftersom allt redan är nerpackat. Jag har också varit duktig och tvättat vagnen idag så nu är nästan allt rent, skönt att ha det avklarat innan dalarna.
Jag är helt enkelt för trött för att skriva ordentligt, de har jag varit de senaste dagarna som ni kanske har märkt. Det går i perioder helt enkelt och jag tror nog att det är lite intressant att läsa ändå.
Ni får vänta med spänning helt enkelt.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0