Gästblogg - Nathalie

Eftersom jag inte orkade skriva själv lyckades jag flirta till mig en gästblogg av Nathalie .

Hej!

Jag heter Nathalie och är 20 år. Jag har en son som heter Vincent och har en egen blogg.

Nikki och Tindra känner vi genom unga föräldrar-gruppen. De har gått där sen Tindra var pytteliten, och jag måste säga att det har varit kul att se henne utvecklas och hon är lätt en av de coolaste jag har träffat i mitt liv.

Nikki bad mig skriva ett inlägg till henne, eftersom hon har bloggtorka. Jag vet ju dock inte riktigt vad jag ska skriva om... Så det blir lite blandat.

Idag var vi i centrum, och hon är en av de jag tycker är roligast att umgås med. Nog för att min skara med folk jag träffar regelbundet är ganska liten, men även om den vore betydligt större skulle jag välja henne framför många andra.
Iaf, idag berättade Nikki lite mer ingående om hennes beslut att sluta äta onyttigt och att röra på sig mer. Shit vilken människa hon är! Inte nog med att hon bestämde sig för att sluta, hon lyckades med bravur. Och hurtigare människa får man ju nästan leta efter. Hon går ju ÖVERALLT! Och springer dessutom.
Något som slog mig när jag gick hem efter vårt möte var hur cool även hon är. Inte för att jag har tvivlat förut, men hon är en sån där duktig människa som alla önskar att de var och vill efterleva. Hon har bra betyg, hon har lyckats med att äta bättre och hon får otroligt mycket motion. Hon slösar inte pengar (i andras ögon iaf), och hon är bara allmänt bra liksom. Hon är bra på att lyssna och bra att diskutera saker med, och samtidigt väldigt rolig att umgås med. Nu känner jag kanske inte henne så himla bra, men det jag har sett av henne är faktiskt bara positivt.

Det här blev kanske en ganska tråkig gästblogg, i era ögon. Men jag tänkte att det kanske vore kul för er att se hur andra ser henne? Kanske delar vi exakt samma åsikt, då vet ni ju det nu.

Jag hoppas på en lång vänskap med många roliga stunder tillsammans :)

Tack Nathalie, det var väldigt fint skrivet!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Varsågod, allt kom från hjärtat :)



Nu börjar det bli mycket som jag ska lära dig, så jag får nog göra det snart :)

Fast det är ganska jobbigt att vika tvätt som jag gör... Jag har liksom en utarbetad metod för precis varenda grej. Ingen annan skulle kunna vika min tvätt, då skulle jag få spunk

2008-06-25 @ 22:55:07
URL: http://meandmymen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0