Glömsk.

Gömde skriva igår, blev väll lite mycket antar jag. Vi var iväg och firade hemma hos Sandra och hade en helt underbar dag! Glad midsommar på alla (i efterskott).

Sitter och äter frukost, fick sovmorgon av Mats. Han står i duschen och jag måste också börja göra mig iordning eftersom vi ska iväg på bröllop om ett litet tag. Det är min morbror som gifter sig och det ska bli jätte trevligt. Nej, nu har jag ätit min frukost och måste börja fixa om jag ska slippa stressa livet ur mig!

Bilder ifrån igår kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0