Godmorgon!

Märkte att jag kanske lät lite otrevligt igår och det var inte så jag menade. Jag var mest trött och blev nyfiken på att om man läser någons blogg och ser att personen i fråga fyller år, säger man inte grattis då? Det gör jag iaf men alla är vi olika. Annas menade på att ni var blyga, men varför vara blyg på internet där man kan vara anonym? (jag använder knappt facebook darling =) ).

Jag är trött, inte så konstigt eftersom jag inte har sovit så länge. Ska försöka få i mig frukost och sen antar jag att mamma ringer för då ska jag ut och springa, ska bli skönt.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Diska, tvätta och ringa... allt för att undvika resterna från skolan =( Jobbigt med dålig självdiciplin. Skulle också vilja springa men har dåligt med ork.

2008-06-18 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0