Regnrusk.

Tänkte precis gå iväg till unga F men när jag tittade ut såg jag att det regnade. Det är verkligen inget hit att gå i regnet men eftersom det är sista gången så får vi klä på oss och traska dit ändå.
Jag är rätt seg och trött fortfarande men jag var iaf ute och sprang, trodde inte att jag skulle orka hela vägen med det gjorde jag och jag blev inte ens speciellt trött. Ska springa imorgon också och då tänker jag springa lite fortare för att se om det tar mer då, man ska bli så trött att man inte ens orkar stå på benen, det är då det fungerar. Haha

Nej, Tindra ska bara äta upp sin mat och sen ska vi gå. Usch usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0