Träningsvärk.

Jag sitter med ond träningsvärk i låren och ljumskarna efter att ha varit ute och sprungit två dagar i rad. Det positiva är att jag ständigt blir påminnd om att jag har varit duktigt. Tindra ligger på golvet och brottas med ett bord, vi ska strax ner på stan och titta på byxor till Mats som han kan ha på min morbror bröllop på lördag.
Imorgon ska vi iväg till Sandra och fira midsommar, det ska bli jätte roligt. Här vankas lekar och grillning, woho.
Jag har inte lagt inte några bilder på jätte länge, kanske kan hitta ork senare idag!

Kommentarer
Postat av: erica

jobbigt med träningsvärk!hoppas d går över snart!Ha en bra dag!

2008-06-19 @ 14:19:19
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Faster Ida

Ja, bilder på nya frillan =)

Glad Midsommar till hela familjen om vi inte hörs!!

2008-06-19 @ 14:48:51
Postat av: Hannah Banana

Hej hopp!

Du är fett FETT duktig som kommit igång med träningen ordenligt. kämpa på.

Glad midsommar (själv sitter jag i skåne i regnet:P)

Puss<3

2008-06-19 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0