Bättre dag.

Idag mår jag bra mycket bättre än jag gjorde igår! Jag har fixat lite här hemma, tvättat, städat och så. Jag längtar lite till Mats mår bättre så att han kan börja hjälpa till här hemma lite, det är jobbigt att göra allt själv och det är nog därför jag har varit en tröttmössa.
Längtar efter en riktig vecka eftersom det har varit påsk så var det inte föräldragrupp idag och inte ska jag dansa imorgon heller. Tittade på so you think you can dance idag och blev bara ännu mer suen på att få dansa igen. Jag vill nu!

Imorgon ska jag kanske gå förbi Anna en sväng och umgås lite. Saknar henne! Sen kommer FasterTillan hit och ska mysa lite med oss. Trevligt!


Jag påstår hela tiden att jag ska ta nya tag och börja skriva mer men jag har gett upp det nu. Jag skriver det jag skriver när det blir av helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0