Bil och nya frisyrer.

Idag skulle vi bara åka och hämta bilen i vallentuna vilket blev till en hel dagsutflykt istället. FasterEmlan och hennes flickvän Kim är just nu här på besök och FasterEmlan roar sig med att ge Matsen en ny frisyr. Tack!
Storskillnad verkar det bli iaf, lägger upp bilder på det senare.
Jag tror att Tindra håller på att få en tand, det syns inte men det känns alldeles vasst om man känner i munnen, spännande tycker jag.
Ikväll blir det en lugn kväll hoppas jag, Mats var iväg igår kväll och spelade poker så jag satt här själv och tråkade och kunde inte göra annat eftersom Tindrisen låg och sov. Jag tror att jag ska ta och laga lite middag snart så att vi får lite mat imagen. Mums

Sitter och funderar på varför jag inte lyckas skriva intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0