Drömmar.

Jag har en del drömmar just nu som jag bara hoppas på att de ska komma i uppfyllelse. Jag vill ha ett hus, ett alldeles eget hus. Ett fint hus där jag får inreda varenda rum precis som jag vill ha det, nya fina möbler och en tvättmaskin. Ett hus så att Tindra kan få en eget rum att hoppa omkring i och leka. Ett hur där vi kan trivas i och kanske leva resten av våra liv i. Jag vill ha lagom med pengar, men inte för mycket. Bara så att man kan köpa det man vill ha ibland och klara sig. Livet får inte bli för lätt för då tröttnat man nog för fort, men det ska vara någorlunda stabilt.

Någon som vill ge mig ett hus i 18 års present? Snälla?

Kommentarer
Postat av: Julia

vad fint skrivet(=

2008-03-24 @ 23:22:30
URL: http://ungmamma89.blogspot.com/
Postat av: Marie

Låter härligt Nikki! Jag kollar förbi här emellanåt och när jag gör det saknar jag dig. Men du verkar ha det bra och då blir jag glad! Kan du tänka dig att det var snart tre år sedan vi var på kollo?

2008-03-24 @ 23:50:58
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0