?

Jag tänkte skriva ett litet inlägg men kom av mig när jag inte kunde komma på vad jag skulle ha för rubrik, varför ska det vara så svart? Ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp till sjukgymnasten kl 9 imorgn, usch!
Sen ska jag nog göra ingenting antagligen, brukar ha fullt upp men den här veckan har jag inget planerat typ vilket är fruktansvärt skönt. Fast veckan har iofs bara börjat.
Har pratat med en tjej som ska göra en dokumentär om unga föräldrar, jag och Tiger ska antagligen åka upp till stockholm och träffa henne på torsdag. Väldigt spännande

Nej, nu måste jag kissa

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Julia

Skoj att ni ska va med:)

2008-03-26 @ 01:22:13
Postat av: Mattias

Ooo nice, ska den bli någon del i ditt projektarbete då också eller bjuder du på den? ;) Lycka till!

2008-03-26 @ 07:40:20
Postat av: Nathalie

Själv ska jag dit idag ;)

2008-03-26 @ 08:55:10
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: anne

hej. kikar in här. hittade hit via julias blogg. Söt tös du har :)

2008-03-26 @ 09:43:34
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Tiger

Mysigt pysigt med världens sötaste Tindris i tv om det blir så. Puss på Er

2008-03-28 @ 19:55:43
URL: http://tiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0